Friday 17 July 2020

INFO BAHAYA RACUN SERANGGA

Racun serangga yang biasanya digunakan di rumah terdapat dalam bentuk semburan,lingkaran dan kepingan yang terdiri daripada racun serangga piretroid.
.
Racun jenis ini mempunyai taraf ketoksidan yang rendah terhadap manusia yang boleh dinyahkan daripada tubuh melalui proses penguraian dan perkumuhan dan tidak begitu bahaya.
.
Walaupun racun serangga pinetroid tidak merbahaya, ia mempunyai dos-dos tertentu yang boleh menyebabkan keracunan dan kematian bergantung kepada cara ia memasuki tubuh manusia terutamanya melalui mulut.
.
Tanda-tanda keracunan ialah mual atau muntah serta cirit birit. Ia juga menyebabkan kerosakan sistem saraf pusat dan boleh mengakibatkan sawan,koma dan sesak nafas.
.
Smart Keyler ubat serangga bukan racun. Ianya diperbuat daripada pati serai wangi. Dengan kuasa TRI aksi, SMART keyler bukan hanya menghapus,menghalau malah mencegah juga. Didatangkan dalam botol semburan yang mudah digunakan, berbau harum dan menyegarkan serta tidak berminyak.
.
Smart keyler mampu membasmi serangga seperti LIPAS,SEMUT,LALAT,KERENGGA,ANAI-ANAI,LIPAN,ULAT KUYA,PACAT, PIJAT,KUTU,HAMA dan pelbagai lagi serangga berkaki enam.
.
Smart keyler tidak merbahayakan manusia,haiwan peliharaan,pokok,buah,bunga dan sebagainya. Hanya merbahaya terhadap serangga SAHAJA.
.
Untuk menempah whatsapp 0173498183👇🏻😊
 http://ubatseranggabukanracun.wasap.my/

No comments:

Post a Comment